O podróbkach dla „Pulsu Biznesu”

03.02.2015

Nieświadome sprowadzanie podrobionych towarów nie zwalnia przedsiębiorcy z odpowiedzialności. A na importera czyha wiele pułapek — zwłaszcza na chińskim rynku. Mówił o tym w artykule dla „Pulsu Biznesu” Piotr Burzyński, CEO Importuj z Nami.


Towar oryginalny czy nie? — to pytanie, które zadają sobie nie tylko klienci skuszeni niską ceną butów, kremu czy telefonu, ale także importerzy, którzy chcą sprowadzić dany produkt z Chin. Rozpoznanie podrobionego towaru wcale nie jest łatwe, o czym świadczy chociażby coraz większe zainteresowanie kursami podpowiadającymi konsumentom, jak odróżnić produkt oryginalny od podróbki. Jeszcze trudniejsze jest dokonanie tego na odległość, gdy gwarancją uczciwości partnera mają być tylko jego zapewnienia. Zakup czy import podrobionego towaru jest nielegalny. Również nieświadomy.


Cały artykuł, który ukazał się w Pulsie Biznesu nr 21/2015, można pobrać z załącznika.



Klienci o Proud Voice:

Poziom świadczonych usług Proud Voice w pełni spełnia nasze oczekiwania. Agencja dała się poznać jako rzetelny i solidny partner, z bardzo dobrym zapleczem merytorycznym. Wykazała się profesjonalizmem, terminowością oraz znajomością nowocześnie pojmowanego marketingu i reklamy. Piotr Naumowicz, Proud Pixels

Współpraca z agencją Proud Voice układała się bardzo dobrze, wszelkie uwagi i propozycje zmian w bieżących działaniach zostały uwzględnione szybko i bezbłędnie. Z przyjemnością mogę polecić usługi Proud Voice ze względu na profesjonalizm w realizacji różnorodnych projektów w zakresie działań PR. Mieszko Wiktorski, Arach